אמנת שירות ללקוחות

  

  

  גיא סוכנות לביטוח בע"מ מס. רישיון  511061921 

 

 אמנת השירות (Service Level Agreement) ללקוחות גיא סוכנות לביטוח בע"מ,

 באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

 

  אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה

 כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר

 נאמנות, שיתוף פעולה וקשר ארוך טווח.

 

 אמנת שירות זו מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה

 על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות

 הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

 

  

  1.  אנו בגיא סוכנות לביטוח בע"מ מתחייבים להתייחס ללקוחותינו בהגינות ובכבוד,

       לכבד את פרטיותם, להעניק להם שרות מקצועי ברמה גבוהה.

 

  2.  אנו נפעל לעדכן את לקוחותינו לגבי אופן קבלת שירות במשרדנו, לרבות דרכי

       התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדנו.  

 

  3.  אנו בגיא סוכנות לביטוח בע"מ מתחייבים למענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שני ימי

       עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.

 

  4.  אנו מתחייבים לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו ולספק מענה ראשוני 
       לכל פנייה, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי 
       עסקים מקבלת פניית הלקוח.


  5.  אנו מתחייבים לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח, לקבל ולהעביר

       אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר,

       והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

 

  6.  אנו מתחייבים למסור ללקוח כל מסמך הקשור אליו, ונמצא ברשותנו על פי דין,

       לרבות לקוח לשעבר,  וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

  
  7.  אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, 
      ונביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

 

  8.  אנו מתחייבים ללקוחותינו לשרות ברמה של מחלקה ראשונה ועל מנת 
      שנוכל לעמוד בכך אנו גובים תשלומי שכר טרחה ודמי טיפול על פי העניין 
     ועל פי המפורט במחירון השרותים שלנו.


  9.  אנו מתחייבים לשמור ולהגן על זכויותיו של הלקוח מול חברות הביטוח 
      והגופים הפנסיונים.

  
 10. אנו מתחייבים לפעול ככל האפשר על מנת לספק ללקוח פתרונות ביטוח על כל 
      סוגיהם וברמה הגבוהה האפשרית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ביטוח עושים רק אצל סוכן ביטוח, חבר לשכה

 

 

 

 

עדכונים ומידע

27/02/2017 -   פנסיית חובה לעצמאים -  

על העצמאים לדאוג להפקדות לחיסכון

פנסיוני  משלהם בקופת גמל לקצבה

החל מ 1.1.2017

 

 

לקבלת הצעה (שדות חובה)

שלח

שם:

שדה חובה*

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

שדה חובה*

מייל:

שדה חובה*

סיבת הפנייה:

*שדה חובה

10/03/2017 -  

ביקורת: קרנות ברירת המחדל של האוצר :
כל התהליך הזוי - גם להמליץ על קרן פנסיה 
בניגוד לחוק וגם להעמיד את המעסיק
בדילמה שיכולה להפוך לחרב פיפיות כלפיו.


 

 

מילון מונחים

השתתפות עצמית

בכל תביעה מחויב המבוטח בחיוב השתתפות

עצמית על פי הסכומים או השיעורים המפורטים

בפוליסה ובהתאם לתנאי הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע מראש בתנאי

הפוליסה.

                                                    מונחים נוספים>

3/04/2017 - הביטוח הסיעודי - הליכי תביעה

באתר גלובס:

הוראות חדשות  שנועדו לקצר ולפשט את הליכי

התביעה ולשמור על אובייקטיביות הבדיקה.